Viral Baby Tertelan Cincin Semasa Tidur Mendapat Sokongan Lebih 10k Perkongsian Netizen.

Adik Beradik Bernafsu Buas

Akibat gagal mengawal nafsu, 3 beradik lelaki termasuk sepasang kembar telah direman atas tuduhan mencab*l gadis berumur 16 tahun Bandar Putra, Segamat.

Superitenden Raub Selamat berkata, ketiga² beradik tersebut berusia di dalam lingkungan 19 hingga 21 tahun. Mereka di tahan di Bandar Putra jam 11 pagi semalam.

Pada jam 10 malam kelmarin, mangsa dikatakan telah pergi ke rumah suspek untuk berjumpa dengan adik perempuan ketiga² atas urusan peribadi.

Mangsa dikatakan telah didatangi ketiga² suspek jam 3 pagi ketika mangsa sedang tidur di bilik perempuan suspek. Mereka mengarahkan supayan adik perempuan mereka supaya tidak masuk campur.

Ketiga² suspek mengajak mangsa untuk melakukan hubungan s*** tetapi mangsa menolak. Akibatnya, mangsa telah ditampar beberapa kali dan kedua-dua adik kembarnya telah memgang kaki mangsa dan meraba keluruh tubuh termasuk kemaluannya.

Suspek yang menangis ketakutan telah berjaya dilepaskan oleh kesemua suspek. Suspek telah memohon rakan perempuannya yang lain untuk datang membantu beliau.

Tetapi apabila rakan itu hadir, dia telah diugut dengan tukul besi oleh suspek yang berusia 21 tahun dan seterusnya dia terus meninggalkan mangsa.

Pada jam 6 pagi, mangsa telah pulang ke rumah setelah keadaan semua selamat dan melaporkan kepada keluarganya. Mangsa telah di bawa ke IPD Segamat untuk membuat laporan.

Pihak polis terus bertindak mengikut laporan dan kesemua suspek telah berjaya di tahan..

Artikel hmetro

0 Response to "Viral Baby Tertelan Cincin Semasa Tidur Mendapat Sokongan Lebih 10k Perkongsian Netizen."

Post a Comment